Dag för dag, hela december ut

Okej, nu tänkte jag köra igång med en liten grejj, för att ha något att skriva om varje dag, de är inte ja som har hittade på de utan jag snodde listan från min kompis josse, du hittar hennes blogg här! :)
De handlar om att jag ska skriva ett inlägg varje dag om olika kategorier, som du ser här nerifrån.
Och eftersom jag börjar mitt i och inte från den första december så styker vi de första.
De kan bli kul, du får ju veta saker om mig som du kanske inte visste ;) 

 
Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - De här åt jag idag
Dag 5 - Vad är kärlek (andra advent)
Dag 6 - Min dag
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - Ett ögonblick
Dag 9 - De här hade jag på mig idag
Dag 10 - Min syster
Dag 11 - I min väska
Dag 12 - Den här veckan (tredje advent)
Dag 13 - Mina drömmar
Dag 14 - Min första kyss
Dag 15 - Mitt favorit minne
Dag 16 - Min favorit födelsedag
Dag 17 - Detta ångrar jag
Dag 18 - Den här månaden
Dag 19 - Ett annat ögonblick (fjärde advent)
Dag 20 -
De här upprör mig
Dag 21 - De här får mig att må bättre
Dag 22 - De här får mig att gråta
Dag 23 - Mina rädslor
Dag 24 - Min favoritplats (julafton)
Dag 25 - Livet just nu
Dag 26 - De här saknar jag
Dag 27 - Min dröm resa
Dag 28 - Min kärlek
Dag 29 - Hur jag såg ut först
Dag 30 - Vad jag gillar att göra
Dag 31 - Något jag aldrig trodde att jag skulle berätta (nyårsafton)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0