En egen dag helt enkelt

Hade dubbel körlektion imorse, och var klar vi halv tolv. De gick bra, de börjar hända grejer nu! 😊 
Passade på att unna mig en riktigt god (!) Cesarsallad från flempans foodcourt. Kan ha vart en av de godaste cesarsalladena jag ätit faktist. 
Tanken var att jag skulle snabbt in till stan för att lämna tillbaka lite ansiktsfärg och sen hem igen. Men jag fastnade i stan. Hälsade på fina Sofia på hennes jobb en stund men annars gick ja bara runt för mig själv och strosade. Jag behövde verkligen få vara ledig lite och ta tid för mig själv!! 
Kom iväg till gymmet oxå, försökte få med mig Sara men hon var upptagen. Men det var bra på ett sätt att få träna själv, även om jag hade velat ha sällskap då fick jag liksom en heldag för mig själv 💪🏽👌🏽






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0