Hur myzzzzig va inte denna onezie??

Har precis jobbat mitt sista pass i Farsta ! 😟 det kĂ€nns lite konstigt och med blandade kĂ€nslor. Kommer sakna Farsta teamet, och butiken i sig men nu vĂ€ntar samtidigt nya Ă€ventyr i TĂ€by c sĂ„ de ska ju bli kul + att jag fĂ„r mer fasta timmar i TĂ€by vilket blir vĂ€ldigt skönt! :)

Fick en onezie frĂ„n jobbet som var trasig, men som definitivt gĂ„r att laga enkelt! SĂ„ jag blev jĂ€tte glad, och den hĂ€r ska jag minsann bo i tills den inte lĂ€ngre Ă€r vit .. Hehe nĂ€stan iaf! 
Hinner inte mysa lĂ€nge i den nu, för ja ska fixa till mig lite och dra i vĂ€g till stan för aw med Farsta teamet tillsammans med TĂ€by. Vi ska kĂ€ka lite middag och dricka drinkar pĂ„ Fridays pĂ„ Östermalmstorg â˜șïžđŸž

Heja svejs ! 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0