På tal om smink..

Har suttit modell för en kompis som utbildar sig till make up artist. Jätte kul stt träffa henne igen, och det är kul att kunna ställa upp plus att det är ganska nice stt bli ompysslad hehe 😉 
Men jag känner mig inte bekväm med så mycket kladd i ansiktet. Sminkningen blev ju bra och så, och hon blev godkänd men det känns som att jag har 2 kg smink i ansiktet och känner väl kanske att det inte är super stor skillnad från att jag är osminkad? Och hur kan man prata om en naturlig look när man har så mycket puder, foundation och allt vad det nu heter i facet? Kalla mig för agda 85 här som klagar på dagens ungdomar typ.. Men ja förstår mig nog inte riktigt på smink!  

Okej ja ångrar mig, det ser väl ganska naturligt ut men ändå waaay to much för lilla mig som bara använder mascara, eyeliner, rouge och kajal när jag ska lyxa till det! 
Men nu är jag påväg till jobbet så vi får väl se hur länge jag klarar av allt detta innan jag tvättar bort de och kör mitt vanliga jag.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0